malgratcomunicacio.cat

En directe

Foto: Ajuntament de Malgrat de Mar
Societat

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor amplia el seu servei amb la incorporació d'un advocat especialista en la defensa dels consumidors i usuaris

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Malgrat de Mar es reforça i disposarà a partir d'ara d'un servei de suport i assessorament. A més, el servei es trasllada demà divendres a la Torre de la Vídua de Can Sala amb un jurista que compta amb una àmplia experiència en assessorament en temes de consum.

Tal i com recorda l'Ajuntament, aquest servei es va posar en marxa al 2018 primer amb una unitat mòbil de la Diputació de Barcelona i posteriorment, amb una treballadora municipal. Cada any progressivament i fins el moment, ha anat creixent les consultes i tràmits sobre diferent temàtica de consum. Les consultes s’han anat resolent per part de la treballadora municipal formada en consum, per donar informació, orientació i ha pogut gestionar alguns expedients. Algunes consultes especialitzades s'han hagut de derivar cap a l’oficina de consum del Consell comarcal del Maresme. Amb l'objectiu de millorar el servei, l'atenció al consumidor i evitar el desplaçament de les persones cap a Mataró, s'ha optat per la contractació d'un especialista. 

El consistori ha aprovat la contractació del servei de l'advocat Oriol Contreras que oferirà l'assessorament 4 hores la setmana. L’ Oficina Municipal d’Informació al Consumidor és un servei públic, gratuït i d’atenció personalitzada, que té com a objectiu la defensa dels drets de les persones consumidores i usuàries, a través de la informació i l’orientació en la resolució de conflictes de consum.

El servei estarà disponible  els divendres de 9 h a 13 h a la Torre de la Vídua de Can Sala. Cal concertar cita prèvia al telèfon 93 765 56 42. 



Publicat:
14-10-2020 / 15:43:02
Actualitzat:
15-10-2020 / 15:42:13

Oriol Contreras és expert en assessorament jurídic en consum en diferents OMIC del Maresme, a més de ser titulat en dret, disposa de la titulació com a tècnic en consum, expedit per la Direcció General de consum de la Generalitat de Catalunya, comptant també aquesta titulació entre els seus col·laboradors, així com titulació en mediació. La contractaciósuposa una millora del servei d'informació, gestió i tramitació de queixes amb l’objectiu de la defensa dels consumidors.

Notícies

Totes les notícies

Agenda

Tota l'agenda

Ona Malgrat

Ràdio a la carta Programes Contacte

MLGVisió

Xarxes Socials

Butlletí

Qui som

Crèdits

Ajuntament de Malgrat de Mar - Carme 30 - 08380 - Malgrat de Mar (Barcelona)
Telf. 93 765 33 00 - Fax. 93 761 09 93 - premsa@ajmalgrat.cat - Avís legal - Crèdits