Un debat sobre el progrés social vist des de diferents perspectives com la sanitària, la política o des de la solidaritat ha servit per presentar el candidat de JxCat-Malgrat ens Mou, Jofre Serret per a les eleccions municipals del 26 de maig. Una presentació que es va fer el passat divendres a la recent batejada sala Joaquim Garriga de l'Arxiu Municipal.
Davant de prop de 200 persones, Serret va explicar que el "projecte polític de Junts per Catalunya-Malgrat ens Mou pivota sobre l'eix social, donant prioritat a les persones per garantir el seu benestar destinant els màxims recursos". Un projecte que aniran explicant des d'ara i fins arribar a les eleccions del 26 de maig.
Per la seva banda, la monja i activista social, Sor Lucía Caram, va destacar que "la bona política és aquella que és capaç de promoure la col·laboració público-privada, i que dona la possibilitat als ciutadans de ser actius i pensar en el bé comú i col·lectiu". Sor Lucía Caram va posar en valor la figura de Serret destacant que "posa el tema social al fonament de la seva candidatura".
Qui també va assistir a la presentació de Jofre Serret com a candidat de JxCat-Malgrat ens Mou va ser Neus Munté, que anirà de número 3 d'aquesta candidatura a Barcelona. Munté va dir que "el dia a dia dels veïns és sempre la prioritat màxima dels partits, i més quan es parla d'eleccions municipals". En el cas de les candidatures de Junts per Catalunya, "les persones i el seu benestar són el centre de l'acció, com també la prosperitat econòmica i les llibertats". Neus Munté creu que "Jofre Serret és una persona idònia pel servei públic".
Rosa Tarré, cap de Treball Social de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, va parlar de la necessitat que els Ajuntaments siguin conscients que les "famílies necessiten suport i recursos quan tenen malalts al seu càrrec, més enllà de la seva estada a l'hospital". Tarré considera important també la feina amb les entitats del Tercer Sector per sumar les màximes complicitats.
L'acte de presentació de Jofre Serret com a candidat de JxCat-Malgrat ens Mou va incloure un missatge gravat des de Waterloo de suport de l'expresident Carles Puigdemont a la candidatura malgratenca. Un vídeo gravat durant la visita que Serret i diversos membres de la seva candidatura van fer la passada setmana a Waterloo.

Últimes notícies
Nou pis per a emergències socials
44 pacients ingressats per coronavirus als hospitals de la Corporació
[ÀUDIO] El Banc de Sang i els Bombers organitzen una nova campanya de donació de sang aquest dissabte a Can Campassol
Ajuntament de Malgrat de Mar - Carme 30 - 08380 - Malgrat de Mar (Barcelona)
Telf. 93 765 33 00 - Fax. 93 761 09 93 - premsa@ajmalgrat.cat - Avís legal - Crèdits