La secció local d’Esquerra Republicana de Malgrat de Mar ha portat a terme aquest dijous la darrera edició dels Tallers Republicans, realitzats entre els mesos de gener i març, en aquesta ocasió per parlar d’acció social i igualtat.
ERC valora molt positivament aquests espais de debat sobre diferents temàtiques relacionades amb el municipi, perquè, segons diuen, els han permès trobar moltes de les possibles solucions als problemes que té el poble actualment.
Durant el mes d’abril ERC recollirà més propostes de la ciutadania mitjançant la instal·lació de diferents carpes a diferents llocs del poble, així com a començar a explicar quines seran les principals propostes de la candidatura republicana a les properes eleccions municipals.

Últimes notícies
[ÀUDIO] La Comunitat Terapèutica del Maresme estrena nou emplaçament per al seu Hospital de Dia
[ÀUDIO] Contes, un taller de defensa personal femenina i una mostra de percussió enceten aquest cap de setmana els actes del 8M a Malgrat de Mar
ERC de Malgrat de Mar posa en marxa un joc a Instagram per commemorar el 8M
Ajuntament de Malgrat de Mar - Carme 30 - 08380 - Malgrat de Mar (Barcelona)
Telf. 93 765 33 00 - Fax. 93 761 09 93 - premsa@ajmalgrat.cat - Avís legal - Crèdits