La nova campanya promocional de l'Associació de Comerciants Malgrat Centre, que pretén dinamitzar l'activitat comercial del poble, regalarà entre la clientela 30 vals de 100 euros cadascun per bescanviar a les botigues associades. Les butlletes per a participar a la campanya ja es poden emplenar als comerços.
La campanya de Nadal de l'Associació de Comerciants Malgrat Centre funciona igual que d'altres que l'entitat ha dut a terme com el sorteig de Sant Jordi. Els clients dels establiments associats poden emplenar les butlletes que se'ls facilitarà quan realitzin les seves compres. Després, les han de dipositar a l'urna que trobaran a la mateixa botiga.
El sorteig dels 30 vals valorats en 100 euros tindrà lloc el 27 de desembre a la plaça de l'Església. Els guanyadors podran utilitzar-los a les botigues de Malgrat de Mar fins el 5 de gener.
Cèlia Hernández, presidenta de l'Associació de Comerciants Malgrat Centre, ha explicat que l'objectiu de la iniciativa és aconseguir que "la gent es mogui per Malgrat, compri a les botigues i créixer com a entitat". En aquest sentit, Hernández ha avançat que en gairebé un any s'ha doblat el nombre de comerços associats.
La iniciativa compta amb la col·laboració de Malgrat Turisme S.L. i l'Ajuntament de Malgrat de Mar.
Últimes notícies
[ÀUDIO] La Comunitat Terapèutica del Maresme estrena nou emplaçament per al seu Hospital de Dia
[ÀUDIO] Contes, un taller de defensa personal femenina i una mostra de percussió enceten aquest cap de setmana els actes del 8M a Malgrat de Mar
ERC de Malgrat de Mar posa en marxa un joc a Instagram per commemorar el 8M
Ajuntament de Malgrat de Mar - Carme 30 - 08380 - Malgrat de Mar (Barcelona)
Telf. 93 765 33 00 - Fax. 93 761 09 93 - premsa@ajmalgrat.cat - Avís legal - Crèdits